Тема уроку. Лабораторно-практична робота №1. Визначення необхідності будівлі в енергії
Тема 2. Поняття енергії та енергоефективності. Види енергії
Тема уроку. Лабораторно-практична робота №1. Визначення необхідності будівлі в енергії
Мета.
üФормувати знання про визначення необхідності будівлі в енергії, навчити розробляти заходи щодо енергозбереження у власній оселі.
üРозвивати вміння аналізувати, логічне мислення, вміння працювати з додатковою інформацією;
üВиховувати культуру оформлення конспекту, формувати науковий світогляд та інтерес до вивчення електротехніки.
Тип уроку. Урок формування вмінь та навичок.
Вид уроку. Лабораторно-практична робота
Лабораторно-практична робота №1.
Тема. Визначення необхідності будівлі в енергії
Мета роботи: навчитися визначити потребу будівлі в електричній енергії, розробляти заходи щодо енергозбереження у власній оселі.
Місце проведення: навчальний кабінет, власне помешкання.
Обладнання: лічильник електроенергії, калькулятор, лінійка.
ХІД РОБОТИ
1. Опрацюйте «Теоретичний блок», усно дайте відповіді на «Контрольний блок».
2. Виконайте «Розрахунковий блок».
3. Самостійно виконайте «Практичний блок» (д/з).
4. Зробіть висновок.
Практичний блок
Складіть короткі відомості про Вашу оселю
Кімната (приміщення) Вашої оселі |
Кількість лампочок |
Побутова техніка |
||||||||
Лампи загального призначення |
Енергозберігаючі лампи |
Перелік |
Скільки часу на день працює, год. |
Скільки часу на тиждень працює, год. |
||||||
Кімната №1 |
|
|
|
|
|
|||||
Кімната №2 |
|
|
||||||||
Кімната №3 |
|
|
||||||||
Коридор |
|
|
||||||||
Кухня |
|
|
||||||||
Туалет |
|
|
||||||||
Ванна кімната |
|
|
||||||||
Інше |
|
|
||||||||
Пам’ятай!1 год=60 хв. |
||||||||||
Наприклад: |
|
|||||||||
Мікрохвильова піч |
10 хв. = 0,17 год. |
70 хв. = 1,17 год. |
|
|||||||
|
||||||||||
Пилосос
|
20 хв. = 0,33 год.(2 рази на тиждень) |
40 хв. =0,7 год.
|
|
|||||||
|
1. Кожного вечора протягом тижня записуйте покази лічильника електричної енергії в один і той самий час. Почніть з понеділка (перший запис буде в неділю увечері). Позначте результат хрестиком у відповідному рядку в колонці.
2. Через тиждень з’єднайте всі хрестики лінією. Ви одержите графік використання електроенергії, спожитої у Вашому помешканні протягом тижня. Додайте всі результати, щоб одержати загальну кількість енергії, споживану у Вашому помешканні протягом тижня. Проаналізуйте, чому кількість спожитої електроенергії в різні дні тижня неоднакова.
Складіть графік споживання електроенергії за тиждень
кВт/год. |
Понеділок |
Вівторок |
Середа |
Четвер |
П’ятниця |
Субота |
Неділя |
10 |
|
|
|
|
|
|
|
9 |
|
|
|
|
|
|
|
8 |
|
|
|
|
|
|
|
7 |
|
|
|
|
|
|
|
6 |
|
|
|
|
|
|
|
5 |
|
|
|
|
|
|
|
4 |
|
|
|
|
|
|
|
3 |
|
|
|
|
|
|
|
2 |
|
|
|
|
|
|
|
1 |
|
|
|
|
|
|
|
Усього за тиждень, кВт/год. |
|
|
|||||
Усього за місяць, кВт/год. |
|
Висновок: Заходи щодо енергозбереження у Вашій оселі:
|
|||||
|
|
Джерела інформації (література), енергоефективність та енергозбереження
1. Концепція національної екологічної політики ...
В даному розділі читають:
Будь яке копіювання, у тому числі окремих частин текстів чи зображень, публікування і републікування, передрук чи будь-яке інше поширення інформації formula.kr.ua , в якій би формі та яким би технічним способом воно не здійснювалося повинно мати обов’язкове пряме, відкрите для пошукових систем гіперпосилання на ресурс formula.kr.ua в першому абзаці. Також, будемо вдячні за розміщення кнопки сайту на Ваших ресурсах: СКАЧАТИ код кнопки сайту |
Використовуючи наш веб-сайт, ви погоджуєтесь на наше використання файлів cookie Детальніше про cookies
Source: http://fizmatprov/Tablichni-dani/koefitsienti-linijnogo-rozshirennya-tverdikh-rechovin.html